Po sukcesie, jaki odniosła Rihanna z MAC Cosmetics z nową gamą perfum, gwiazda zamierza uruchomić własną linię kosmetyków do makijażu. Po miesiącach spekulacji potwierdzono ostatecznie, że nadchodzi czas na Fenty Beauty. Gorąco oczekiwane kosmetyki trafią na półki sklepów Sephora jesienią 2017 i zapewne od razu zaczną wyznaczać trendy w segmencie urody.
Znana sieć sklepów i jej jednostka Kendo, które należą do Louis Vuitton Moët Hennessy będą współpracowały z gwiazdą pop przy produkcji kosmetyków. Możemy być niemal pewni, że będą one wyjątkowe udane, ponieważ marka Kendo ma na swoim koncie takie produkty jak Kat Von D czy Marc Jacobs Beauty.
„Rihanna Fenty Beauty to będzie nasz flagowy produkt kosmetyczny, odwołujący się do ogromnej i zróżnicowanej grupy odbiorców na całym świecie”, oświadczył David Suliteanu, prezes Kendo. „Sięgamy do gwiazd”.
Niestety, nie znaleźliśmy informacji, jakiego rodzaju kosmetyki będą dostępne w linii Fenty Beauty. Mamy nadzieję, że nie zabraknie w nich diamentów i szminek w technicolorze.
prawo gwiazdy