Zapowiadana premiera nowej linii ubrań, sygnowanej przez gwiazdę pop Beyoncé i popularną brytyjską markę Topshop, trafi do sprzedaży dopiero w kwietniu 2016. Linia będzie przeznaczona dla kobiet, które „uprawiają jogę, chodzą na fitness lub chcą wyglądać tak, jakby to robiły”.

Marka Topshop wielokrotnie już współpracowała z gwiazdami, ale na nieco innych warunkach niż z Beyoncé. Piosenkarka jest traktowana bardziej jak partnerka biznesowa niż jedynie „twarz” marki. Dowodem może być na to chociażby równy podział zysków, pół na pół.

Topshop wiąże duże nadzieje z nową kolaboracją. Beyoncé jest niekwestionowaną ikoną stylu i kreuje trendy w modzie. Poza wszystkim to szalenie pracowita i ambitna kobieta. Większość czasu spędza na treningach, tańcu i przygotowaniach do koncertów. Nie bez powodu stała się naturalnym ekspertem w zakresie aktywnego stylu życia, a co za tym idzie może kreować nowe linie odzieży sportowej. Dodatkowo działa jak magnez na fanów, którzy ją uwielbiają i chętnie kupują wszystkie sygnowane przez nią kolekcje.