Poza głównym zajęciem rywalizowania na Twitterze z Taylor Swift , Kate Perry wykorzystuje platformę społecznością także w komercyjnym celu. Gwiazda pop postanowiła teraz sprzedawać przy pomocy Twittera swoje najnowsze perfumy, Katy Perry Mad Potion.  Poprzez specjalną aplikację, fani piosenkarki mogą bezpośrednio zakupić produkt z konta społecznościowego. Czwarty już zapach Katy Perry ma w sobie słodką woń białej piwonii i odrobinę złej krwi, cokolwiek by to nie miało znaczać.

Twitter już we wrześniu 2014 rozpoczął testy sprzedażowe, a jako jedna z pierwszych marek zaczęła go w tym celu używać Burberry. Perfumy Mad Potion można zakupić w przystępnej cenie 29,99 dolarów. Jest to dobra strategia marketingowa, ponieważ skierowana do szerokiej grupy odbiorców, a Katy ma na Twitterze 72,9 milionów fanów. Nie zdziwiłabym się, gdyby Perry osiągnęła całkiem przyzwoity wynik w sprzedaży. To byłaby też dobra wiadomość dla samego Twittera, który próbuje cały czas udowadniać swoim akcjonariuszom, że posiada umiejętność zarabiania.