Studio Recruit zrealizowało w Japonii zabawną kampanię społeczną, w której zwracało opinii publicznej uwagę na fakt, jak bardzo ważny jest sen w życiu każdego studenta. Młodzi ludzie podczas stresujących sesji z egzaminami potrzebują relaksu i odpoczynku, którego brakuje im jak na lekarstwo. Wymyślono więc, że miejsce do spania można tak naprawdę znaleźć wszędzie, nawet w pociągu czy metrze. Pomocne mogą okazać się nawet zwykłe hamaki rozciągnięte między rurkami czy rozłożone na podłodze maty. Transport publiczny w Japonii pełni bardzo ważną rolę, ale nie zawsze jest wystarczająco wygodny pomimo zastosowanych nowoczesnych technologii. Autorzy kampanii starali się w związku z tym pokazać, że odpowiednia przestrzeń w pociągach może zapewnić solidną dawkę odpoczynku, nawet jeżeli trwa on krótko. Wielu zmęczonych studentów i zapracowanych dorosłych prawdopodobnie chętnie skorzystałoby z przedstawionej koncepcji odbycia przyjemnej drzemki podczas drogi do pracy czy domu. Kampania z założenia została zrealizowana dla żartu, ale pomimo tego wzbudziła lawinę komentarzy na temat komfortu w transporcie publicznym. Ludzie zaczęli zwracać uwagę, że nie tylko względy estetyczne czy sztywne przepisy mają znaczenie, ale przede wszystkim dobre samopoczucie użytkowników środka transportu.