Gwiazdy kochają perfumy, a jeszcze bardziej kochają kreować nowe zapachy i sygnować je własnym nazwiskiem, jak Kate Moss, Victoria Beckham czy Céline Dion. Do tego grona dołączyła młodziutka amerykańska piosenkarka i aktorka, Ariana Grande. Pierwszy zapach dziewczyny nosił nazwę Fame (Sława). Perfumy nie zdobyły serc klientek. Dlatego z pewnym zaskoczeniem, ale też z zaciekawieniem  przyjęliśmy wiadomość, że Ariana wprowadza na rynek nowe perfumy. „Ari” mają być ultra kobiece, „soczyste i musujące”.

Ariana Grande znalazła interesujący sposób na akcję promocyjną. Wyprodukowała video z nowym singlem „Focus”, w którym pokazuje się z perfumami „Ari”. Klip nakręcony w taksówce jest zabawny i utrzymany w lekkiej  konwencji. Sprawne oko może dostrzec kilka mankamentów, jak chociażby nieskoordynowanie ruchu warg z tekstem piosenki, ale i to ma swój urok.

Mamy nadzieję, że tym razem perfumy piosenkarki osiągną sukces.  Pojawią się one w sklepach i Internecie przed świętami.