Jednym z głównych trendów w akcesoriach w 2018 były małe okulary przeciwsłoneczne. Gwiazdy takie jak Bella Hadid, Kendall Jenner i Solange sprawiły, że okulary te stały się hitem modowym w zeszłym roku. Teraz jednak muszą odejść do lamusa, ponieważ nadciąga Rihanna, która zawsze w kwestiach mody jest krok do przodu. Gwiazda zaskoczyła fanów nowymi okularami o odważnej sylwetce.

Trend na duże, odważne okulary

Na Manhattanie artystka pojawiła się w okularach z metalowymi ramkami z ozdobnymi ćwiekami i czarnymi szkłami. Na wieczór Rihanna na spotkanie z przyjaciółmi w centrum miasta dopasowała czerwoną szminkę do odważnych okularów. Najważniejsze, że cała stylizacji pozostała stonowana i prosta. Obszerna marynarka w prążki, workowate jeansy z szerokimi nogawkami i szara bluza z kapturem skupiły całą uwagę na wyrazistych okularach, które stały się głównym dodatkiem stylizacji.

Trend na duże, odważne okulary

Fani na Instagramie zaczęli się zastanawiać, jakiej marki są okulary przeciwsłoneczne i czy to przypadkiem nie jest logo Fenty wyryte z boku trendy akcesorium. Duża grupa internautów wskazywała jednak, że Rihanna często sięga po własne projekty okularów przeciwsłonecznych i na tych znajdowało się właśnie logo Haus of Rihanna. Spekulacjom nie było końca, zaś gwiazda niczego nie potwierdziła, pozostawiając w tajemnicy markę okularów. W każdym razie jedno jest pewne: Rihanna robi to, co za każdym razem przynosi jej popularność, nie wybiera tego, co jest modne, ale sama kreuje trendy modowe i dyktuje to, co miliony fanów na świecie zaczną nosić.