Sarah Jessica Parker – telewizyjna Carrie Bradshaw po 15 latach od emisji pierwszego odcinka filmu „Seks w Wielkim Mieście”, wypuszcza własną linię butów. Pomaga je w tym George Malkemus – CEO marki Manolo Blahnik, która swoją popularność w dużej mierze zawdzięcza właśnie sławnej butoholiczce.

Carries Bradshaw doczekała się już dwóch seriali, w których jest bohaterką (Seks w Wielkim Mieście i Dziennik Carrie) i w każdym była znana z awangardowego stylu i miłości do wyjątkowych butów. Czy więc SJP uda się sprostać oczekiwaniom miłośniczek „Seksu w Wielkim Mieście” ?


Miejmy nadzieję, że tak… Sarah Jessica Parker inspirowała się archiwami takich postaci jak Charles Jourdan i Maud Frizon. Projektanci uważani byli w swoich czasach za mistrzów obuwia. A jeśli nawet jej pomysły okażą się pomyłką, w gronie jej znajomych z pewnością znajdą się ludzie, którzy jej pomogą, chociażby Christian Louboutin, z którym się przyjaźni.

Autor: Tina