Nicki Minaj jest ambasadorką marki MAC od 2013. Współpracę rozpoczęła barwnie, jak na gwiazdę przystało. Dużo brokatu, włosów i intensywnych kolorów. Przerysowany look to domena Minaj, na tym zna się najlepiej. W 2013 artystka promowała linię pomadek Via Glam. Różowe i fioletowe pomadki zaprezentowała w wielobarwnej kampanii, przesyconej światłem i kolorami. Nowe produkty marki MAC to dwie szminki w cielistych odcieniach, zdecydowanie bardziej stonowanych niż poprzednie.

Moda na nude

Do wyboru są: „Nicki’s Nude” w subtelnym beżowym odcieniu i „Pinkprint” kremowo z dodatkiem różowego. W sklepie oba produkty pojawią się od 21 września. Nicki Minaj także przeszła stylizacyjną metamorfozę. Z królowej kiczu i neonowych strojów przeistoczyła się w stonowaną, elegancką gwiazdę. Cielisty, bladoróżowy strój kąpielowy i syntetyczna beżowa marynarka doskonale wkomponowały się w ogólny klimat kampanii. Nastała moda na miękkie naturalne odcienie nude.