Vans w ramach programu Culture Ambassador zorganizował dla uczniów szkół średnich konkurs Vans Custom Culture. Marka rzuciła wyzwanie uczniom, by zaprojektowali własną parę niestandardowych sneakersów.

Designerski konkurs na sneakersy

Program ma za zadanie wspieranie edukacji artystycznej w całych Stanach Zjednoczonych. Zwycięzca natomiast otrzymuje 75 000 dolarów na program artystyczny dla swojej szkoły.

Designerski konkurs na sneakersy

Wszystkie projekty prezentowane są na oznaczonym marką Vans Instagramie, od tych wyróżniających się naszywkami aż po pomysłowe kreacje inspirowane ciastem.

Designerski konkurs na sneakersy

Aby wziąć udział w konkursie, uczniowie proszeni są o zarejestrowanie szkoły średniej i zgłoszenie jednego projektu na szkołę. Po ukończeniu projektów sędziowie wybiorą 50 najlepszych zgłoszeń, spośród których zwycięzcę wybiorą internauci w głosowaniu otwartym.

Oglądając prace konkursowe, można przekonać się, jak młodzież wyobraża sobie najlepsze obuwie.